FAQ

 

1.   Czy dostęp do serwisu jest darmowy?

Tak, korzystanie z serwisu i rejestracja jest zupełnie darmowa.

 

 2.   Czy muszę się zarejestrować, aby kupić bilet?

Tak, aby kupić bilet, należy dokonać darmowej rejestracji w serwisie www.eurobusy.pl.

 

3.   Jak kupuje się bilet?

W celu zakupu biletu należy:

  • Wybrać miejsce odjazdu i przyjazdu oraz daty podróży.
  • Zaakceptować  warunki zakupu Biletu przez Usługobiorcę za pośrednictwem Portalu Internetowego  i w ten sposób dokonać zamówienia biletu.
  • Zaakceptować warunki przewozu udostępnione przez Przewoźnika i tym samym zawrzeć Umowę przewozu z Przewoźnikiem.
  • Wybrać sposób płatności za Bilet.
  • Potwierdzić na Portalu realizację zamówienia przez Usługodawcę.

Po wykonaniu powyższych czynności zostanie przesłane na wskazany przez Usługobiorcę adres e-mail potwierdzenie realizacji zamówienia oraz bilet.

 

4.   W jaki sposób można zapłacić za bilet?

Płatności za bilet można dokonać za pomocą systemu  PayU, który obsługuje przelewy elektroniczne prawie wszystkich banków a także karty kredytowe.

 

5.   Czy mogę dokonać zakupu biletu kartą płatniczą prowadzoną w obcej walucie?

Jeśli waluta rozliczeniowa karty płatniczej jest walutą obcą (np. EUR, GBP), pobrana należność za bilet może różnić się od ceny widocznej w serwisie–ze względu na różnice kursowe przy przeliczeniu kwoty.

 

6.   Czy ceny biletów z serwisu są takie same jak u kierowcy?

Tak, ceny są takie same jak bezpośrednio u przewoźników. Różnica jest taka, że w Eurobusy.pl można zamówić bilet online, 24 godziny na dobę.

 

7.   Czy wykupując bilet mam zagwarantowane miejsce siedzące?

Tak, dokonując zakupu biletu zawsze zagwarantowane jest miejsce siedzące.

 

8.   Czy istnieje możliwość rezerwacji miejsca w busie bez dokonywania opłaty?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Rezerwacja miejsca w busie jest możliwa  tylko po zakupieniu biletu.

 

9.   Dlaczego nie mogę kupić biletu?

Przyczyny mogą być następujące:

a)     brak możliwości zablokowania odpowiedniej kwoty na karcie płatniczej  

b)    brak wystarczających środków na koncie.

c)     oferta może być już niedostępna.

W przypadku gdy nie zachodzą powyższe nieprawidłowości należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez infolinię 71-787-63-70 lub za pośrednictwem poczty e-mail pomoc@eurobusy.pl.


10.   Co zrobić, jeśli zapłaciłem za bilet, a go nie otrzymałem?

Jeśli nie otrzymali Państwo biletu, proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez infolinię 71-787-63-70 lub za pośrednictwem poczty e-mail pomoc@eurobusy.pl.

 

11.   Co zrobić, jeśli kupiłem bilet, a bus nie przyjechał?

W takiej sytuacji należy skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem. Ewentualną reklamację należy zgłosić za pośrednictwem poczty e-mail pomoc@eurobusy.pl

 

12.   Gdzie interweniować w przypadku błędnie wystawionego biletu?

Jeżeli otrzymali Państwo błędnie wystawiony bilet, proszę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez infolinię 71-787-63-70 lub za pośrednictwem poczty e-mail pomoc@eurobusy.pl.

 

13.   Co zrobić, jeśli wpisałem źle swoje dane?

Możliwe jest dokonanie zmiany danych na bilecie. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez infolinię 71-787-63-70 lub za pośrednictwem poczty e-mail pomoc@eurobusy.pl. Za zmianę danych pobierana jest opłata w wysokości 20 zł oraz dodatkowa opłata Przewoźnika zgodna z Regulaminem Przewozów Przewoźnika.

 

14.   Czy mogę zmienić datę lub godzinę wyjazdu?

Możliwe jest dokonanie zmiany daty lub godziny wyjazdu. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez infolinię 71-787-63-70 lub za pośrednictwem poczty e-mail pomoc@eurobusy.pl. Za zmianę pobierana jest opłata w wysokości 20 zł dodatkowa opłata Przewoźnika zgodna z Regulaminem Przewozów Przewoźnika.

 

15.   Czy istnieje możliwość zwrotu biletu?

Tak. W przypadku zwrotu biletu Serwis pobiera opłatę manipulacyjną w wysokości 10% brutto wartości biletu, o którą będzie pomniejszona kwota odsyłana na konto, z którego dokonano płatności. Zostanie też potrącona opłata zgodnie z Regulaminem Przewozów wybranego przewoźnika. Aby dokonać zwrotu biletu, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez infolinię 71-787-63-70 lub za pośrednictwem poczty e-mail pomoc@eurobusy.pl.

 

16.   Co zrobić, jeśli chcę zamówić bilet dla więcej niż 5 osób?

Aby zamówić bilet grupowy, należy wypełnić formularz dostępny na http://www.eurobusy.pl/przewozy-grupowe.

 

17.   Jak sprawdzić, ile biletów można jeszcze kupić?

Informacje na temat ilości dostępnych biletów można znaleźć w opisie oferty przejazdu zamieszczonej przez przewoźnika.

 

18.   Gdzie znajdę informację, ile czasu zajmuje podróż?

Informacje dotyczące  czasu podróży można znaleźć w opisie oferty przejazdu zamieszczonej przez przewoźnika.

 

19.   Gdzie znajdę informację, o której jest planowany przyjazd?

Informacje o planowanej godzinie przyjazdu można znaleźć w opisie oferty przejazdu zamieszczonej przez przewoźnika.

 

20.   Czy istnieje możliwość wyboru konkretnego miejsca siedzącego?

Niestety, nie ma takiej możliwości.

 

21.   Czy istnieje limit bagażowy?

Informacje dotyczące limitu bagażowego można znaleźć w opisie oferty przejazdu zamieszczonej przez przewoźnika.

 

22.   Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Za wystawienie paragonów i faktur VAT odpowiedzialny jest przewoźnik. Po odbyciu

podróży prośbę o wystawienie faktury VAT należy skierować bezpośrednio do przewoźnika.

 

23.   Czy istnieje możliwość zwrotu pieniędzy za niewykorzystany bilet?

Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy na niewykorzystany bilet.

 

24.   Co zrobić, jeśli zgubię wydrukowany bilet?

W takim przypadku należy pilnie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta poprzez infolinię 71-787-63-70 lub za pośrednictwem poczty e-mail pomoc@eurobusy.pl.

 

25.   Czy na moim bilecie może podróżować inna osoba (córka, mąż)?

W takim przypadku należy dokonać zmiany danych podróżnego. Za zmianę danych pobierana jest opłata w wysokości 20 zł oraz dodatkowa opłata Przewoźnika zgodna z Regulaminem Przewozów Przewoźnika.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Cookies. OK, ROZUMIEM